Wiadomosci branżowe

Wind Mobile wdraża halodzwonki w Arabii Saudyjskiej

W związku z podpisanym kontraktem i spełnieniem warunków wprowadzających go w życie, w dniu 27 maja 2014 roku, Wind Mobile SA rozpoczyna wdrożenie platformy Ringback Tone dla jednego z operatorów w Arabii Saudyjskiej.

Jest to pierwsze wdrożenie, jakie Wind Mobile realizuje w rejonie bliskiego wschodu, a co istotne, jest ono realizowane na największym rynku regionu Zatoki Perskiej. Przy zaludnieniu na poziomie 30 milionów, ilość użytkowników telefonii komórkowej w Arabii Saudyjskiej na koniec 2013 roku wyniosła 51 milionów, czyli na poziomie podobnym jak w Polsce. Niemniej miesięczny przychód operatora przypadający w tym kraju na abonenta (ARPU) jest na bardzo wysokim poziomie, co daje wyjątkowy potencjał na rozwój operatorskich usług dodanych, jakimi są m. im. halodzwonki.

Dla abonentów w Arabii Saudyjskiej usługa halodzwonków będzie dostępna już w trzecim kwartale tego roku, a współpraca z operatorem odbywać będzie się w modelu revenue-share, co wpisuje się w obraną strategię rozwoju firmy.

Pierwsze wdrożenie naszego produktu na rynkach regionu MENA jest kluczowym puntem w historii naszej firmy. Wierzymy, że zaistnienie w Arabii Saudyjskiej otworzy nam drzwi do kolejnych wdrożeń naszych produktów na rynku bliskiego wschodu, gdzie referencje i reputacja mają olbrzymie znaczenie. To wdrożenie ma także drugi, istotny aspekt z punktu widzenia realizacji naszej strategii - jest milowym krokiem na drodze do uruchomienia usługi One Ringback na rynku GCC (Gulf Cuncil Countries)  – mówi Tomasz Kiser, Wiceprezes Zarządu Wind Mobile SA.

Cieszę się, że po blisko rocznych działaniach w rejonie doprowadziliśmy do podpisania tego kontraktu. To świetnie rokuje dla kolejnych projektów, nad którymi pracujemy bezpośrednio oraz z naszym lokalnym partnerem. Jesteśmy przekonani, że jakość naszego produktu oraz innowacyjne podejście do rozwiązań telekomunikacyjnych, znajdą uznanie naszych klientów, tak jak miało to miejsce na innych rynkach.  – mówi Jan Wójcik, Członek Zarządu Wind Mobile SA ds. Sprzedaży zagranicznej.

-------------------

Platforma Ringback Tone – platforma umożliwiająca operatorom komórkowym oferowanie halodzwonków (ringback tones), czyli odtwarzania muzyki, lub innego materiału audio, w miejscu sygnału oczekiwania na połączenie.

One Ringback – usługa umożliwiająca zakup muzyki cyfrowej w formie halodzwonków, niezależnie od przynależności do konkretnego operatora komórkowego. Standaryzacja usługi odbywa się zarówno na poziomie technicznym, jak i biznesowym. One Ringback promuje najnowsze hity muzyczne zarówno w kampaniach telewizyjnych, jak i przez media społecznościowe oraz stronę internetową halodzwonek.pl.

Wind Mobile jest integratorem i dostawcą autorskich rozwiązań teleinformatycznych umożliwiających operatorom mobilnym oferowanie nowoczesnych usług i generowanie dodatkowych przychodów. Użytkownicy telefonów komórkowych z technologią i produktami Wind Mobile spotykają się każdego dnia.

Firma znana głównie dzięki wysoce skalowalnej Platformie RBT, oferującej popularne halodzwonki, dostarcza również takie rozwiązania mobilne jak: reklaMÓWKA – mobilna reklama, VAS Force, Mobile Ad Server, Voice Courier, Smart Apps, USSD Gateway, IVR/ITR, Call Completion, Voice Mailing, Recommendations oraz wiele innych.

Do grona klientów Wind Mobile należą wszyscy najwięksi komórkowi operatorzy w Polsce: Polska Telefonia Cyfrowa (T-Mobile), PTK Centertel (Orange), Polkomtel (Plus), P4 (Play) oraz Cyfrowy Polsat, a także operator Nova w Islandii.


dostarczył infoWire.pl
Źródło Wind Mobile S.A.. Dostarczył netPR.pl

Similar Posts